Det är ett mirakel!

Trots snöstorm och trots att alla flygplatser i NY fortfarande är stängda-har B LANDAT på JFK!!!!

Jag försökte ta mig dit i tre timmar innan jag gav upp. Jag tog två subways till JFK tåget, mne när jag väl kom dit, var det stängt. Tåget gick inte! Jag försökte ta taxi men ingen ville köra mig på grund av snön. Alla sa att inga flyg avgick eller landade. Jag fick ge upp och åka subways tillbaka till Hotellet. Då messade B mig och skrev att han landat på JFK. Det är ett MIRAKEL! På riktigt. jag grät, skrattade och visste inte vad jag skulle tänka.

I stort sett inga plan har kunnat landa på JFK, men B´s plan lyckades. Jag är så glad så att jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det är otroligt! Nu väntar jag på honom, men det kan ta ett tag för honom att ta sig från flygplatsen. Men han är här. Precis i lagom tid till min födelsedag i morgon. Och enligt svensk tid så är det redan den 28 december, så jag får lov att gratulera mig själv nu!!

Lisa är fortfarande strandad på JFK och har vart det i mer än 24 timmar. Jag håller tummarna att de ska få flyga hem i kväll.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken lycka, underbart att trafiken kan överraska positivt någon gång! :)

2011-01-02 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0