Snöstorm

En snöstorm har dragit in över USA´s östkust. Denna snöstorm pågår just nu i New York och förväntas vara över i morgon förmidddag. De flesta plan som ska landa och lyfta från New York är inställda eller kraftigt försenade.

Lisa och hennes föräldrar sitter just nu på ett plan som inte kan lyfta på JFK. Personalen verkar inte heller kunna ge något besked..

I morgon kl 19.45 på kvällen förväntas B´s flyg landa på JFK. Jag hoppas av hela mitt hjärta att hans flight kommer lyfta från London beräknad tid och landa på JFK beräknad tid. Om inte beräknad tid, så i alla fall någon gång under måndagkvällen.. Jag har längtat så länge efter honom nu! Och jag vill inte spendera flera dagar själv här. Och speciellt inte tisdagen, som är min födelsedag.. Nu vill jag att han ska komma hit!!

HÅLL TUMMARNA för att B anländer i morgon!!

Idag satt jag på Starbucks och hinkade Chai te samt läste 150 sidor ur en bok. Snön yrde utanför och folk på gatorna såg att frysa något enormt.. New York borna kan inte hantera snö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0