Uppdatering av gårdagen

Middagen hos Nan var supertrevlig! Jag träffade många fina personer och åt väldigt god mat. Det var jätte mysigt!
Och Nan är en otrolig varm och gästvänlig person.

Konserten efteråt var en så kallad House concert,som innebär att det är en konsert i någons hus. Det spelades folkmusik och bjöds på varm vin (ungefär som vår glögg, fast med en annan smak.)

Alla middagsgäster


Ser ni hur jag är den enda som tittar in i kameran?

Maria och Zuzana

Juan, Robin, Robin nr 2 och jag


Jag tog tyvärr inga bilder vid konserten. Och inte många bilder på festen efter konserten heller. Jag har blivit dålig på att ta bilder på sista tiden! Det måste bli en bättring på det. De sista dagarna ska jag ta massor med bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0